Afbeelding

Voetbalmeiden- en dames GSV blijken toppers

Algemeen

Grootschermer- De dames en meiden van GSV hebben dit seizoen op indrukwekkende wijze van zich laten horen. Met kampioenschappen voor zowel GSV 1 als de MO20 kan de club terugkijken op een bijzonder succesvol en feestelijk voetbaljaar.

“Op zondag 31 mei om 15:45 uur klonk het verlossende fluitsignaal: de dames van GSV 1 mochten zich officieel kampioen noemen. Een prestatie waar met trots op wordt teruggekeken. Aanvoerder verwoordde het treffend in haar speech: “Ons doel dit seizoen was gezelligheid, sportiviteit en winnen.” Die drie kernwaarden kwamen dit jaar perfect samen op en rond het veld. Het team kende een sterk seizoen waarin niet alleen prestaties, maar ook teamgevoel centraal stonden. De beloning volgde in de vorm van het kampioenschap, dat uitbundig werd gevierd. Met een tevreden gevoel sluiten de dames het seizoen af en maken ze zich op voor een welverdiende zomerstop. Volgend jaar zijn zij, samen met de MO20, weer te bewonderen op de zondag bij een gezellig GSV.

Ook de meiden van de MO20 leverden een knappe prestatie. Zij werden kampioen na een bloedstollende wedstrijd die pas in de 88e minuut werd beslist. De ontlading was groot en het kampioenschap werd uitgebreid gevierd in de kantine. Voor deze talentvolle groep betekent het kampioenschap tevens het einde van hun jeugdperiode bij GSV. Vanaf volgend seizoen maken zij de overstap naar het seniorenvoetbal op zondag en worden Dames 2. Een mooie volgende stap in hun voetbalcarrière. GSV kan met recht trots zijn op deze teams, die niet alleen succesvol waren, maar ook hebben laten zien waar de club voor staat: plezier, sportiviteit en samen presteren.”

dames GSV
Afbeelding